Informacija apie Kėdainių rajono Krakių Mikalojaus Katkaus gimnaziją lengvai suprantama kalba

Kas yra Kėdainių rajono Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazija?

Kėdainių rajono Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazija yra mokykla.

Toliau šiame tekste Kėdainių rajono Krakių Mikalojaus Katkaus gimnaziją vadinsime gimnazija.

Kur yra gimnazija?

Gimnazija yra Krakių miestelyje.

Gimnazijos adresas yra

Kauno gatvė 22,

Krakės, Kėdainių rajonas.

Ką mokiniai veikia gimnazijoje?

Gimnazijoje mokiniai mokosi įvairių dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

Lietuvių kalbos.

Matematikos.

Biologijos.

Biologija yra pamoka apie augalus ir žmones. Pavyzdžiui kokios yra augalų dalys.

Fizikos.

Fizika yra pamoka apie įvairias medžiagas ir jų savybes. Pavyzdžiui, koks metalas yra pats lengviausias.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose.

Pavyzdžiui:

  •  sporto varžybose,
  • meno projektuose.

Gimnazijoje mokosi mokiniai, kuriems yra:

  • 7 metai,
  • 8 metai, 
  • 9 metai,
  • 10 metų, 
  • 11 metų,
  • 12 metų,
  • 13 metų,
  • 14 metų,
  • 15 metų,
  • 16 metų,
  • 17 metų,
  • 18 metų,
  • 19 metų.
Kada gimnazija dirba?

Gimnazija dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį nuo 8 iki 17 valandos
  • antradienį nuo 8 iki 17 valandos
  • trečiadienį nuo 8 iki 17 valandos
  • ketvirtadienį nuo 8 iki 17 valandos
  • penktadienį nuo 8 iki 17 valandos.

 

Kur galima gauti daugiau informacijos apie gimnaziją?

Daugiau informacijos apie Gimnaziją

galima gauti:

  • Telefonu

Telefono numeris yra  +370 347 38239

  • Elektroniniu paštu:

Elektroninio pašto adresas yra katkausgimnazija@gmail.com

Teksto originalą parengė specialioji pedagogė Vitalija Urbonienė.

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė specialioji pedagogė Vitalija Urbonienė.

Tekstą redagavo Inga Daraškienė.

Tekstą vertino Ernesta Protasova.

Vertinimą koordinavo Daiva Ivanauskaitė.

 Iliustracijų šaltiniai:

© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.

Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia:

www.inclusion-europe.eu/easy-to-read

Pritaikymas neįgaliesiems